Retour & Klachten

Retour:
Je hebt altijd het recht om jouw koop binnen 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te ontbinden en je bestelling aan ons te retourneren. Wil je bij voorkeur gebruik maken van het *retourformulier? De verzendkosten zijn voor jouw eigen rekening wanneer je bestelling toch niet wilt houden. Wanneer wij een fout hebben gemaakt, komen de verzendkosten uiteraard voor onze rekening. Het product zouden wij, indien mogelijk, in de originele verpakking terug willen krijgen. Indien dat niet het geval is, dan zullen wij u de schade daarvoor in rekening brengen.

*Retourformulier_ned.

U dient de producten binnen 14 dagen terug te sturen. Wanneer de producten binnen zijn, krijgt u van ons een ontvangstbevestiging per mail en zullen we u het geldbedrag inclusief verzendkosten uiterlijk binnen 14 dagen op de door uw opgegeven bankrekening terugstorten.

De ondernemer vergoedt alle betalingen van de consument, inclusief eventuele leveringskosten door de ondernemer in rekening gebracht voor het geretourneerde product, onverwijld doch binnen 14 dagen volgend op de dag waarop de consument hem de herroeping meldt. Tenzij de ondernemer aanbiedt het product zelf af te halen, mag hij wachten met terugbetalen tot hij het product heeft ontvangen of tot de consument aantoont dat hij het product heeft teruggezonden, naar gelang welk tijdstip eerder valt. De ondernemer gebruikt voor terugbetaling hetzelfde betaalmiddel dat de consument heeft gebruikt, tenzij de consument instemt met een andere methode. De terugbetaling is kosteloos voor de consument.

Klachten:
Wij doen uiteraard ons uiterste best om uw bestelling op tijd, juist en compleet te versturen. Indien uw bestelling niet compleet is, het verkeerde product is geleverd of het product beschadigd is, vragen wij u binnen 14 dagen contact met ons op te nemen. Wij zullen dan zo spoedig mogelijk in overleg met u tot een beide partijen aanvaardbare oplossing van het probleem zien te komen.
Het is natuurlijk vervelend als u een klacht heeft over de dienstverlening zoals u die ervaren heeft. Toch vragen wij u vriendelijk om uw klacht via de e-mail aan de afdeling klantenservice door te geven. Dit kan per e-mail, regulier post en/of telefonisch.
Onze medewerkers van de afdeling klantenservice zullen de klacht bekijken en proberen naar ieders tevredenheid de klacht op te lossen.

Onze gegevens:
Broeders Gezondheidswinkel
Keiweg 7
4901 JD Oosterhout
Nederland

Telefoon: 0162-453223
E-mail: klantenservice@broedersgezondheidswinkel.nl

Na ontvangst van uw klacht ontvangt u van ons een bevestiging. Wij zullen uw klacht binnen 14 dagen na ontvangst beantwoorden, mocht het meer tijd nodig hebben, dan zullen wij u hiervan op de hoogte stellen. Mocht u dit niet op prijs stellen, dan kunt u ook altijd contact op nemen met de afdeling bemiddeling van Stichting Webshop Keurmerk waar Broeders Gezondheidswinkel bij is aangesloten.